مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 02:502021-07-02سياسي

رویکرد تبلیغات اسلامی خراسان شمالی استفاده از تشکل های مردمی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: رویکرد جدی سازمان تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه های فرهنگی و دینی، استفاده از مجموعه های مردمی و تشکل های دینی کف میدان است.

- حجت الاسلام حمید رفیعی در گفتگو با، سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی با اشاره به مجموعه های گسترده ای که ذیل سازمان تبلیغات اسلامی به فعالیت مشغول هستند، افزود: مجموعه هایی نظیر حوزه هنری، تهران تایم، انتشارات امیرکبیر، انتشارات سوره مهر، مدارس معارف اسلامی صدرا، فضای سایبری مثل تبیان و سازمان دارالقرآن، پژوهشکده باقرالعلوم و بنیاد هدایت به اجرای برنامه های فرهنگی و دینی مشغول هستند.

حجت الاسلام رفیعی تصریح کرد: رویکرد جدی سازمان تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه های فرهنگی و دینی استفاده از مجموعه های مردمی و تشکل های دینی کف میدان است که برکات بسیاری در پی داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان داشت: مسئله تسهیل گری برای تشکل های دینی و قرآنی وابسته برای اجرایی شدن برنامه مذهبی، هدایت و نظارت آن ها ازجمله رویکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی است.

وی تأکید کرد: در موقعیتی از زمان، روحانیون را در روستاها و شهرها مستقر کردیم، اما در حال حاضر طرح امامت در حال اجرا است و یکی از مواردی که در این طرح دیده شده این است که امام روستا نباید مستقر باشد بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد تبلیغات اسلامی خراسان شمالی استفاده از تشکل های مردمی است

رویکرد تبلیغات اسلامی خراسان شمالی استفاده از تشکل های مردمی است