مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 02:552021-07-02بين الملل

لفاظی ضد ایرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با رییس جمهور آلمان


نخست وزیر رژیم صهیونیستی که تلاش های ضدایرانی خود را در روزهای اخیر تشدید کرده است، بار دیگر در دیدار با رییس جمهور آلمان، لفاظی علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان دیدار با فرانک والتر اشتاین مایر رییس جمهور به تقویت ایران کمک کند.

بنت که از روز اولی که به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی روی کار آمد، بر پیشبرد مواضع ضدایرانی خود تأکید کرده است، در صحبت با رییس جمهور آلمان با اشاره به پیروزی آیت الله ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: احتمالاً یک سیگنال دقیقه نودی قبل از بازگشت به توافق هسته ای است تا متوجه باشیم که با چه کسی وارد تجارت می شوید و می خواهید چه رژیمی را تقویت کنید .

کابینه جدید رژیم صهیونیستی از زمان آغاز به کار در ماههای اخیر، تلاش خود را به کار گرفته است تا با فرستادن مقام های رژیم صهیونیستی به ایالات متحده و دیدار با مقام های آمریکایی و کشورهای امضاکننده برجام، از احیای توافق هسته ای ایران جلوگیری کنند.

پیش از این نیز، روون ریولین رییس رژیم صهیونیستی اوایل روز پنجشنبه هفته گذشته (10 تیر) در جریان دیدار با اشتاین مایر از برلین به عنوان یک شریک قدرتمند در نبرد بدون سازش علیه ضدصهیونیست نام آورد و گفت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لفاظی ضد ایرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با رییس جمهور آلمان

لفاظی ضد ایرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با رییس جمهور آلمان