مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 03:252021-07-03سياسي

پذیرفتن واکسن از سوی رهبر انقلاب؛ نماد اعتماد به دستاورد جوانان ایرانی


پذیرفتن واکسن از سوی رهبر معظم انقلاب، نمایانگر اطمینان به دستاورد جوانان ایرانی و دست رد دیگری بود بر کسانی که با تخطئه خودباوری ملی، در هر کاری اتکاء به دیگران را توصیه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  محمدباقر لنکرانی؛ رییس شورای سیاستگزاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی یادداشتی نوشت: در خبرها دیدیم و شنیدیم که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پس از گذشت چندین هفته از نوبت دریافت واکسن برای هم سن و سالان خودشان، یعنی 80ساله ها، واکسن ایرانی را دریافت کردند.

دریافت واکسن از سوی ایشان، در حالی که برخی با ایجاد کمپین های انحرافی تلاش کردند ایشان را از دریافت واکسن منصرف کنند، بسیار درس آموز است.

در تاریخ معاصر، عوام فریبی با پوشش دینی، یکی از موانع کنترل بیماری ها نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در سراسر جهان بوده است.

کسانی که به بهانه دفاع از طب سنتی یا به قول خودشان طب اسلامی، به تخطئه دستاوردهای بشری می پردازند و خود و دیگران را در معرض مخاطرات قرار می دهند، در مرگ ومیر آنهایی که می توانستند با دریافت اقدامات پیشگیرانه و درمان های درست از مرگ رهایی یابند و به دلیل تبلیغات غلط اینها خود را محروم کردند، شریک هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرفتن واکسن از سوی رهبر انقلاب؛ نماد اعتماد به دستاورد جوانان ایرانی

پذیرفتن واکسن از سوی رهبر انقلاب؛ نماد اعتماد به دستاورد جوانان ایرانی