مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 03:352021-07-03اقتصادي

آغاز عملیات آبخیزداری در شهرک صنعتی سمنان با اعتبارات ملی


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان از آغاز اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوان داری فاز دوم در حوزه شهرک صنعتی سمنان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، معصومه منظمی اظهار کرد: عملیات آبخیزداری و آبخوان داری بر اساس مطالعات تفضیلی و اجرایی در حوزه آبخیز شهرک صنعتی و در ادامه تکمیل عملیات آبخیزداری سال 98  و 99 بوده و پس از اجرای آن می توان گفت عملیات آبخیزداری در حوزه پوشش خوبی داشته و می تواند در مدیریت منابع آب و کنترل سیل نقش بسزایی ایفا کند.

وی افزود: تاکنون بیش از 10 هزار مترمکعب عملیات مکانیکی آبخیزداری در حوزه شهرک صنعتی در سال های 98 و 99 اجرا شده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان ادامه داد: این پروژه در ادامه عملیات آبخیزداری سنوات گذشته با حجم 2 هزار و 900 مترمکعب و با اعتبار بالغ بر 13 میلیارد و 280 میلیون ریال و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال 99 تصویب شده و از ابتدای ماه جاری آغاز و تا پایان تیرماه به پایان می رسد.

منظمی تقویت سفره های آب زیرزمینی و جلوگیری از بروز سیلاب های ویرانگر و خسارت ناشی از آن، افزایش تولیدات مرتعی و دامی، جلوگیری از مهاجرت های بی رویه روستاییان، بهبود اشتغال و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات آبخیزداری در شهرک صنعتی سمنان با اعتبارات ملی

آغاز عملیات آبخیزداری در شهرک صنعتی سمنان با اعتبارات ملی