مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 03:402021-07-03اقتصادي

رشد 43 درصدی پرونده کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تعداد پرونده های قاچاق در سه ماهه نخست امسال، 43 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تعداد پرونده های قاچاق در سه ماهه نخست امسال، 43 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است، گفت: بیشترین تعداد پرونده با 93 مورد مربوط به حوزه نیروی انتظامی و در مرحله بعد با 59 پرونده مربوط به منابع طبیعی و در زمینه قاچاق چوب و زغال است.

محمدرضا عمرون در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری کریدور جنوب به شمال کشور است، اظهار کرد: محورهای لردگان به بروجن و یاسوج به لردگان، از مهم ترین محورهای ترانزیتی کشور محسوب می شوند و روزانه به صورت میانگین 42 هزار خودرو از این محورها تردد دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری افزود: این استان مقصد کالای قاچاق نیست، اما کالای قاچاق از آن عبور داده شده و به مرکز کشور می رسد، طبیعی است که امکان دارد مقداری از کالاهای قاچاق نیز در این استان تخلیه شوند.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از قاچاق کالا، تصریح کرد: غیر از رسیدگی به پرونده های قاچاق باید اقدامات پیشگیرانه انجام شود، یکی از گروه های هدف در بحث پیشگیری ران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 43 درصدی پرونده کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

رشد 43 درصدی پرونده کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری