مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 03:452021-07-03سياسي

جرائم دیرکرد امانات کتاب بخشیده می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع، طرح بخشودگی جرائم از میلاد نور تا عید سعید قربان 30 تیرماه اجرا می شود.

- امیرعلی نیک بخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به عضویت 85 هزار زنجانی در کتابخانه های عمومی زنجان بیان کرد: به خاطر موضوع کرونا بسیاری از اعضا امکان بازگرداندن کتاب را نداشتند که طبق یک ابلاغیه کشوری، طرح بخشودگی جرائم اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی های موقت و اجباری کتابخانه ها در این دوران، طرح بخشودگی جرائم اجرا می شود، افزود: در قالب این طرح اعضای کتابخانه های عمومی که منابع امانی خود را از یک تا 30 تیرماه به کتابخانه ها عودت دهند مشمول تخفیف 100 درصدی جرائم دیرکردی خواهند شد.

نیک بخش ادامه داد: با توجه به عدم حضور اعضا در کتابخانه های عمومی استان زنجان، فرصتی فراهم شد تا 13 کتابخانه عمومی بازسازی و تعمیر شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه ساخت کتابخانه های خیرساز و عمومی هم در ایام کرونا تعطیل نشده است، اضافه کرد: به زودی پنج کتابخانه عمومی به کتابخانه های فعال استان اضافه خواهد شد.

وی در ادامه به سایر اقدامات این اداره کل در زمان شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: معرفی کتاب، قصه گویی، شعر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرائم دیرکرد امانات کتاب بخشیده می شود

جرائم دیرکرد امانات کتاب بخشیده می شود