مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 03:552021-07-03اجتماعي

راه اندازی اولین مدرسه مرمت ایران در شهر تاریخی یزد


مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت های تاریخی و معماری این شهر میراث جهانی،گفت: قرار است اولین مدرسه مرمت ایران با همکاری وزارت گردشگری در استان یزد راه اندازی شود.

- محسن موحدی فرد در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، هدف از راه اندازی اولین مدرسه مرمت کشور در این استان را، توسعه کار آفرینی و خود اشتغالی دانش آموزان در رشته های کاربردی و مهارتی دانست و اظهار کرد: تربیت نیروی انسانی ماهر و متناسب با بازار کار از جمله دستاوردهای این هنرستان خواهد بود.

وی افزود: در این راستان اداره کل آموزش و پرورش استان یزد یک تفاهم نامه همکاری با اداره کل میراث فرهنگی امضا کرده و قرار است از ظرفیت مشترک برای راه اندازی اولین هنرستان مرمت کشور در یزد استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد استفاده از ظرفیت میراث فرهنگی برای هدایت تحصیلی دانش آموزان، مشارکت در برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت مورد نیاز بر اساس اولویت های آموزش و پرورش، خوداشتغالی و اشتغال مولد، همکاری در نیاز سنجی رشته های مورد نیاز بازار کار، مرمت فضاهای تاریخی در اختیار آموزش و پرورش با مشارکت هنرجویان و تامین مصالح توسط میراث فرهنگی و همکاری در اجرای دوره های کارآموزی و کارورزی در رشته های قابل اجرا برخی از محورهای اصلی این تفاهم نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین مدرسه مرمت ایران در شهر تاریخی یزد

راه اندازی اولین مدرسه مرمت ایران در شهر تاریخی یزد