مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 04:052021-07-03ورزشي

حمله شدید دایی به عزیزی خادم در ماجرای غرامت ویلموتس


مگر می توانیم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال بگوییم این بدهی را نمی دهیم؟ شما ندهید، اگر فیفا ما را محروم نکرد، مگر به همین راحتی است؟ - علی دایی، انتقاد شدیدی علیه رییس فدراسیون فوتبال مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، چهره شاخص فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره اظهارات عزیزی خادم مبنی بر اینکه فدراسیون تعهدی برای پرداخت مطالبات ویلموتس ندارد، گفت: از عزیزی خادم بعید است چنین اظهاراتی داشته باشند.

مگر آقای ویلموتس با شخص قرارداد بسته که عزیزی خادم بگوید، فلانی ها بدهند؟ هنوز برای ایشان جا نیفتاده که رییس فدراسیون فوتبال است و تمام این موارد را قبل از اینکه رییس فدراسیون شود، می دانست.

وی ادامه داد: این بدهی، متعلق به فدراسیون فوتبال است، البته مراجع قضایی باید پیگیری کنند که چطور ویلموتس آمد هرچند همه ما می دانیم او چطور آمده است.

آقای خادم باید بدانند مراجع قضایی با فیفا طرف نیست.

ما مگر می توانیم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال بگوییم این بدهی را نمی دهیم؟ شما ندهید، اگر فیفا ما را محروم نکرد، مگر به همین راحتی است؟ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران افزود: وقتی این اظهارات آقای خادم را شنیدم، واقعا ماندم! این جواب درباره بدهی ویلموتس یعنی چی؟ مگر می شود با فوتبال ملی ما بازی شود که رییس فدراسیون بگوید بدهی خارجی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله شدید دایی به عزیزی خادم در ماجرای غرامت ویلموتس

حمله شدید دایی به عزیزی خادم در ماجرای غرامت ویلموتس