مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 04:152021-07-03اقتصادي

اهدای 20 دستگاه اکسیژن ساز توسط خیر دامغانی


خیر برجسته دامغانی با اهدای 20 دستگاه اکسیژن به مراکز نیکوکاری استان سمنان با هزینه چهار میلیارد ریال نفس تازه ای به بیماران کرونایی بخشید.

- ایسنا/سمنان خیر برجسته دامغانی با اهدای 20 دستگاه اکسیژن به مراکز نیکوکاری استان سمنان با هزینه چهار میلیارد ریال نفس تازه ای به بیماران کرونایی بخشید.

ابراهیم امیرآبادیان، خیر نام آشنای دامغانی اظهار کرد: این دستگاه ها با مدیریت درمان کمیته امداد استان سمنان در اختیار مراکز نیکوکاری قرارگرفته تا این کار خیر سبب بهبود و بازگشت بیماران به آغوش خانواده شود.

وی گفت: برای تهیه و خریداری این دستگاه های اکسیژه ساز بیش از چهار میلیارد ریال هزینه شده است.

امیرآبادیان با بیان اینکه این دستگاه ها به مراکز نیکوکاری در سراسر استان اهدا شده افزود: پنج دستگاه اکسیژن ساز در اختیار مرکز نیکوکاری امیرالمونین (ع) دامغان، پنج دستگاه در اختیار مرکز نیکوکاری مهد کرامت سمنان، پنج دستگاه در مرکز نیکوکاری توان گران عاطفه شاهرود، سه دستگاه در اختیار مرکز نیکوکاری نیکان گرمسار و دو دستگاه در اختیار بیماران شهر امیریه قرار گرفت تا پایانی برای نفس تنگی بیماران کرونایی باشد.

این خیر و نیکوکار، ضمن دعوت از دیگر افراد توانگر برای کمک به مقابله با کروناویروس تصریح کرد: خداوند من را واسطه قرار داده، زیرا ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 20 دستگاه اکسیژن ساز توسط خیر دامغانی

اهدای 20 دستگاه اکسیژن ساز توسط خیر دامغانی