مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 04:152021-07-03اقتصادي

جمع آوری 380 تن زباله در سنندج/خرید 4دستگاه خودرو مکانیزه حمل زباله


معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت:روزانه بیش از 380 تن زباله توسط پاکبان ها شهرداری از سطح شهر جمع آوری و به محل دفن پسماند شهر انتقال داده می شود.

- لقمان حیدر در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: جمع آوری مکانیزه زباله های سطح شهر یکی از راهکارهای مناسب برای جلوگیری از پراکندگی زباله در سطح شهر و همچنین ارتقاء بهداشت عمومی سطح شهر خواهد شد.

  وی خاطرنشان کرد: وضعیت توپوگرافی سطح شهر به گونه ای  است که امکان تردد آسان ماشین مکانیزه حمل زباله  در برخی از معابر و محلات وجود ندارد.

  وی افزود: با هدف ارتقاء بهداشت سطح شهر، پیشگیری از شیوع انواع بیماری ها و جلوگیری از رهاسازی زباله در سطح شهر واماکن عمومی  سال گذشته  بیش از 500 عدد سطل زباله فلزی مکانیزه توسط شهرداری مناطق خریداری و در معابر اصلی ومحلات سطح شهر جانمایی و نصب شد.

  وی گفت: در راستای تسریع در جمع آوری زباله ها و همچنین ارتقاء بهداشت عمومی سطح شهر، چهار دستگاه خودرو مکانیزه حمل زباله 6 تنی خریداری و به ناوگان خودرویی خدمات شهری سنندج اضافه شد.

  حیدری عنوان کرد: تاکنون سه دستگاه از این خودروهای مکانیزه حمل زباله تحویل شهرداری مناطق شده و ظرف یک ماه آینده یک دستگاه دیگر هم وارد سنندج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 380 تن زباله در سنندج/خرید 4دستگاه خودرو مکانیزه حمل زباله

جمع آوری 380 تن زباله در سنندج/خرید 4دستگاه خودرو مکانیزه حمل زباله