مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 04:202021-07-03اقتصادي

6 هزار مدرسه در حال ساخت در کشور وجود دارد


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت:6هزار پروژه در حال اجرا در کشور وجود دارد که از محل منابع ملی، استانی و خیران تأمین اعتبار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهراله رخشانی مهر در سفر به استان زنجان از مدارس و پروژه های درحال ساخت شهرستان خدابنده بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدیدها اظهار کرد: در حال حاضر 6 هزار پروژه در حال اجرا در کشور وجود دارد که از محل منابع ملی، استانی و خیران تأمین اعتبار شده و با سرعت مناسبی در حال اجرا است.

رخشانی مهر خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از 3 هزار میلیارد تومان و برای سال جاری نیز 4,500 میلیارد تومان برای احداث مدارس تأمین اعتبار شده و از هفته آینده بین پروژه های مختلف در همه استان ها توزیع خواهد شد.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: سال گذشته 2,350 میلیارد تومان سهم دولت در تکمیل پروژه های نیمه تمام خیرساز بود که امسال نیز همان مبلغ در نظر گرفته شده که با تزریق آن، شاهد تحویل پروژه های زیادی تا مهر ماه و آغاز سال تحصیلی خواهیم بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش، از تحویل 14 هزار و 700 کلاس درس در سال جاری به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها خبر داد و تصریح کرد: 19.

5 درصد مدارس کشور، نیازمند تخریب، بازسازی و یا مقام سازی است که سهم مدارس تخریبی 7 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار مدرسه در حال ساخت در کشور وجود دارد

6 هزار مدرسه در حال ساخت در کشور وجود دارد