مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-03فرهنگي

انتشار «30 ثانیه روانشناسی» و «7/5 درس درباره مغز»


کتاب «30 ثانیه روانشناسی» نوشته کریستین جارت و سایر نویسندگان با ترجمه به یان رفیعی و «7/5 درس درباره مغز» نوشته لیزا فلدمن بارت با ترجمه میرجواد سیدحسینی منتشر شد.

- کتاب 30 ثانیه روانشناسی نوشته کریستین جارت و سایر نویسندگان با ترجمه به یان رفیعی و 7/5 درس درباره مغز نوشته لیزا فلدمن بارت با ترجمه میرجواد سیدحسینی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب 30 ثانیه روانشناسی نوشته کریستین جارت و سایر نویسندگان با ترجمه به یان رفیعی در 200 صفحه با قیمت 45هزار تومان توسط نشر پارسه منتشر شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می خوانیم: این کتاب سریع ترین راه ممکن برای فهم پنجاه نظریه شاخص و تاثیرگذار در روانشناسی است.

نویسنده مهم ترین اطلاعات لازم درباره هر نظریه را در نهایت اختصار اما به زبانی روشن و آسان فهم در دسترس خواننده گذاشته است.

ویژگی کتاب حاضر این است که برخی نظریه های مهم اما کمتر شناخته شده در ایران را در کنار نظریه های مشهورتر گذاشته و خواننده را متوجه اهمیت آن ها می کند.

همچنین کتاب 7/5 درس درباره مغز نوشته لیزا فلدمن بارت با ترجمه میرجواد سیدحسینی در 192 صفحه توسط نشر یادشده منتشر شده است.

در یادداشت پشت جلد این کتاب نیز نوشته پشت جلد کتاب قبلی تکرار و روی جلد آن نوشته شده است: بارت با چشم یک دانشمند و قلب یک قصه گو می نویسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار «30 ثانیه روانشناسی» و «7/5 درس درباره مغز»

انتشار «30 ثانیه روانشناسی» و «7/5 درس درباره مغز»