مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-03اقتصادي

از «واو» وزیر تا واکسن


گردشگری ایران صنعتی وابسته به سیاستهای دولت است اما آنچه مسلم است، اگر دولتها به مطالبات بخش خصوصی توجه کنند میتوانند مشکلات این بخش را حل و فصل کنند اما سوال ما از بخش خصوصی در استانه جابجایی دولت، - ایسنا/یزد گردشگری ایران صنعتی وابسته به سیاستهای دولت است اما آنچه مسلم است، اگر دولتها به مطالبات بخش خصوصی توجه کنند میتوانند مشکلات این بخش را حل و فصل کنند اما سوال ما از بخش خصوصی در استانه جابجایی دولت، این است که از دولت سیزدهم چه میخواهید؟ گردشگری یکی از صنعت های مهم دنیاست که به واسطه گستردگی بدنه بخش خصوصی کمتر به سیاست های دولت وابسته است اما این مسئله در کشور ما که دولت سیاستگذار خط و مشی گردشگری محسوب میشود، روند متفاوتی دارد همین مسئله نشان می دهد که تغییر دولتها برای گردشگری و فعالان این بخش بسیار حائز اهمیت است.

یکی از مسائلی که باید دولت ها در هنگام قبول مسئولیت به ان توجه کنند بخش خصوصی است و گردشگری به عنوان صنعتی نوپا، وابسته به دولت و کاملا پا گرفته از سوی بخش خصوصی مطالباتی دارد که دولت ها باید به ان توجه کنند.

در آستانه روی کار امدن دولت سیزدهم هستیم و آنچه در صنعت گردشگری به عنوان یک جریان دست به دست میشود، مطالبات این افراد از دولت سیزدهم است و دولت می تواند با تکیه بر مطالبات مطرح شده، کابینه خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «واو» وزیر تا واکسن

از «واو» وزیر تا واکسن