مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-03سياسي

تایید صحت انتخابات شورا در روستای گوزلک پس از 15 روز/ نتیجه فردا اعلام می شود


رییس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان اردل در خصوص اعلام نتیجه انتخابات شورای اسلامی روستای گوزلک گفت: صحت انتخابات در این روستا به تایید رسیده و حداکثر تا صبح فردا مورخ سیزدهم تیرماه به فرماندار اطلاع داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به دنبال طرح گلایه اهالی روستای گوزلک در شهرستان اردل مبنی بر اینکه بعد از گذشت مدت زیادی از برگزاری انتخابات، هنوز نتیجه شمارش آرای شورای اسلامی این روستا اعلام نشده، خبرنگار فارس موضوع را از مسؤولان مربوطه پیگیری کرده است.

با پیگیری های صورت گرفته متوجه شدیم صندوق رأی این روستا با اعتراض اهالی 2 بار مورد بازشماری قرار گرفته است.

محمود کیانی در این خصوص گفت: هیئت نظارت و اجرایی بخش، صحت شمارش آرای روستای گوزلک را تایید کرد و به فرمانداری گزارش داد.

فرماندار شهرستان اردل ادامه داد: همچنین هیئت اجرایی شهرستان نیز صحت شمارش را تایید کرد و منتظر پاسخ نهایی هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان هستیم که در صورت تایید، نتیجه اعلام خواهد شد.

نورعلی جعفری رییس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان اردل نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: صحت انتخابات شورا در این روستا به تایید رسیده و حداکثر تا صبح فردا مورخ سیزدهم تیرماه سال جاری با ثبت در سامانه به فرماندار اطلاع داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صحت انتخابات شورا در روستای گوزلک پس از 15 روز/ نتیجه فردا اعلام می شود

تایید صحت انتخابات شورا در روستای گوزلک پس از 15 روز/ نتیجه فردا اعلام می شود