مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 05:102021-07-03اقتصادي

رصد روزانه تولید و عرضه مرغ با اپلیکیشن مجهز


مشاور قائم مقام وزیر در امور بازرگانی وزارت صمت گفت: با راه اندازی اپلیکیشن مجهز و فعالیت سامانه جامع تجارت تولید و عرضه مرغ به صورت روزانه رصد و پایش می شود.

- ایسنا/اردبیل مشاور قائم مقام وزیر در امور بازرگانی وزارت صمت گفت: با راه اندازی اپلیکیشن مجهز و فعالیت سامانه جامع تجارت تولید و عرضه مرغ به صورت روزانه رصد و پایش می شود.

گلپور 12 تیر در نشست با فعالان بخش صنعت طیور در اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل سی امین استان کشور است که به این سامانه جامع ملحق می شود و از فردا کلیه فرآیند کشتار مرغ از درب کشتارگاه تا محل عرضه و فروش در قالب این سامانه به صورت دقیق رصد می شود و از این به بعد هیچ کس حق عرضه مرغ خارج از شبکه را نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: با ثبت اطلاعات کشتارگاه ها، کشتارکن ها و همچنین صاحبان خودرهای یخچال دار در مسیر عرضه از طریق شرکت پست فاکتورها و همچنین امضاهای دیجیتالی مورد رصد و پایش قرار می گیرد تا در محل مورد نظر عرضه انجام شده و شرایط مطلوبی را در فرآیند عرضه مرغ به بازار شاهد باشیم.

مشاور قائم مقام وزیر در امور بازرگانی وزارت صمت گفت: چنانچه در این فرآیند فردی دچار تخلف شود، مشخصات او بعد از درج تخلفات از سامانه حذف شده و به خاطر تخلف رخ داده پرونده در اختیار تعزیرات حکومتی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد روزانه تولید و عرضه مرغ با اپلیکیشن مجهز

رصد روزانه تولید و عرضه مرغ با اپلیکیشن مجهز