مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 05:102021-07-03حوادث

تشکیل ستاد پیشگیری از حریق در شهرداری شیراز


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز اعلام کرد که ستادی با هدف پیشگیری از وقوع و اطفای حریق در فضاهای سبز شهری و ارتفاعات، تشکیل شده است.

- ایسنا/فارس رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز اعلام کرد که ستادی با هدف پیشگیری از وقوع و اطفای حریق در فضاهای سبز شهری و ارتفاعات، تشکیل شده است.

محمدرضا زندیه خاطرنشان کرد که سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی، سیما، منظر و فضای سبز شهری، مدیریت بحران و مدیریت جرائم به همراه ستاد باغات، در ستاد پیشگیری از آتش سوزی و اطفای حریق ارتفاعات و فضای سبز شهری شیراز عضویت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز، زندیه افزود: این ستاد علاوه بر شناسایی نقاط حادثه خیز و دارای سابقه آتش سوزی، راه های دسترسی به این مناطق را نیز شناسایی می کند.

او با بیان اینکه عوامل عمده آتش سوزی در ارتفاعات و فضای سبز شهری دو دسته است، گفت: اول عوامل عمدی؛ نظیر آتش افروزی برای گسترش زمین و تصرف غیرقانونی و دسته دیگر عوامل غیر عمدی مانند آتش افروزی توسط گردشگران، چوپانان، آتش سوزی به علت صاعقه، اشیاء ذره بینی، خودسوزی جنگل و مراتع، منجر به حریق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل ستاد پیشگیری از حریق در شهرداری شیراز

تشکیل ستاد پیشگیری از حریق در شهرداری شیراز