مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-03پزشكي

بازرسی های بهداشت همدان برخط می شود/ همدان پایلوت کشوری سامانه «سامح»


مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از اجرای پایلوت سامانه کشوری «سامح» در همدان خبر داد و گفت: طبق این سامانه ثبت بازرسی های بازرسان سلامت محیط و کار به صورت الکترونیکی و بر خط و بدون استفاده از کاغذ انجام می گیرد.

- لیدا رفعتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از بازرسی های بازرسان بهداشت همدان به صورت الکترونیکی و برخط خبر داد و اظهار کرد: فاز اول اجرای سامانه کشوری سلامت محیط و کار (سامح) در کشور آغاز و همدان به عنوان دانشگاه پایلوت انتخاب شد.

وی با بیان اینکه اکثر حساب های کاربری برای این سامانه تعریف شده است گفت: با آغاز فعالیت این سامانه ثبت بازرسی های بازرسان سلامت محیط و کار به صورت الکترونیکی و بر خط و بدون استفاده از کاغذ انجام می گیرد.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به تعریف تمام کاربران بهداشت محیط و حرفه ای و مدیران از سطح دانشگاه تا سطح مراکز خدمات جامع سلامت در این سامانه افزود:  پس از اتمام تعریف حساب های کاربری، بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای می توانند آغاز به ثبت بازرسی کنند.

وی یادآور شد: بعد از تعریف حساب های کاربری، تمام اصناف و صنایع ثبت شده در برنامه پیشگیری از ابتلا به کووید-19 به کارتابل بازرسان انتقال داده شده که بازرسان بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی های بهداشت همدان برخط می شود/ همدان پایلوت کشوری سامانه «سامح»

بازرسی های بهداشت همدان برخط می شود/ همدان پایلوت کشوری سامانه «سامح»