مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-03اجتماعي

6 پروژه عمرانی شهرداری کرمانشاه افتتاح شد


6 پروژه عمرانی شهرداری کرمانشاه با حضور معاون عمرانی وزیر کشور، استاندار کرمانشاه، شهردار این شهر به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از کرمانشاه، 6 پروژه عمرانی شهری کرمانشاه با حضور معاون عمرانی وزیر کشور، استاندار کرمانشاه، شهردار کرمانشاه و دیگر مسؤولان افتتاح شد.

اولین پارک بانوان استان کرمانشاه بوستان پردیس بانوان یک هکتار مساحت دارد و باتوجه به عمومی بودن آن برای بانوان از سنین کودک تا سالمندان، امکاناتی همچون زمین والیبال، بسکتبال، میز پینگ پنگ، میز مخصوص شطرنج، مسیر مختص پیاده روی، مسیر اسکیت و دیگر ورزش ها در آن تعبیه شده است.

همچنین این پارک مجهز به آلاچیق، نیمکت، سرویس بهداشتی، نگهبانی و حراست، رختکن، کافی شاپ و ساختمان آموزشی است که در بلوار طاق بستان جنب بیمارستان حضرت معصومه(س) احداث شده است.

این پارک جهت رفع نیازهای بانوان و ایجاد اوقاتی فراغت و آرامش روحی روانی برای بانوان احداث شده که زنان کرمانشاهی می توانند همانند خانه خود، از این پارک استفاده کنند.

اولین پیست دوچرخه سواری این پروژه با هزینه ای بالغ بر حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان و توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه و در راستای ترویج فرهنگ ورزش همگانی و سلامت شهروندان و در 2 کیلومتر به صورت یک رینگ دورانی احداث شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 پروژه عمرانی شهرداری کرمانشاه افتتاح شد

6 پروژه عمرانی شهرداری کرمانشاه افتتاح شد