مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-03اجتماعي

ثبت 70 میلیمتر بارش در کمتر از یک ساعت در آزادشهر


مدیرکل هواشناسی گلستان از وقوع بارش های رگباری در بخش هایی از استان خبرداد و گفت: بیشترین میزان بارش به میزان 70 میلیمتر در کمتر از یک ساعت در آزادشهر به ثبت رسید.

- ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی گلستان از وقوع بارش های رگباری در بخش هایی از استان خبرداد و گفت: بیشترین میزان بارش به میزان 70 میلیمتر در کمتر از یک ساعت در آزادشهر به ثبت رسید.

نوربخش داداشی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ساعات عصر و شب گذشته(جمعه 11 تیرماه) با تقویت جریانات شمالی نسبتاً مرطوب در استان و تشکیل ابرهای جوششی به خصوص در شرق استان، بارش رگباری در کمتر از دو ساعت باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر در مراوه تپه و آزادشهر شد.

وی بیان کرد: در این مدت بارش رگباری 70 میلیمتری در کمتر از یک ساعت در آزادشهر و 63 میلیمتری در کمتر از دو ساعت در مراوه تپه باعث وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر در این شهرستان ها شد.

مدیرکل هواشناسی گلستان خاطرنشان کرد: وزش باد نسبتاً شدید در نواحی شرقی استان به خصوص در گنبدکاووس و اینچه برون نیز باعث ایجاد توفان گردوخاک شد.

داداشی خاطرنشان کرد: بر اساس خروجی آخرین نقشه ها و الگوهای پیش یابی، تا صبح فردا شرایط برای رشد ابر، رگبارهای محلی و وزش باد شدید موقتی تداوم دارد اما از فردا به تدریج سامانه کم فشار فصلی بر استان حکم فرما خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 70 میلیمتر بارش در کمتر از یک ساعت در آزادشهر

ثبت 70 میلیمتر بارش در کمتر از یک ساعت در آزادشهر