مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-03اقتصادي

طغیان پنجم و اعلام وضعیت قرمز کرونا


در هر حال با وجود همه این اقدامات در حال حاضر در کشورمان 92 شهرستان از جمله تهران در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته اند.

بر همین اساس هم طبق اعلام غلامرضا عباس پاشا-معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران استان تهران از امروز شنبه 12 تیر در وضعیت قرمز قرار دارد؛ بر همین اساس 70 درصد از کارمندان ادارات و مراکز دورکار می شوند.

وی همچنین اعلام کرد که 30 درصد دیگر نیروها نیز باید در محل کار خود حضور یابند و حضوری فعالیت کنند؛ همچنین مشاغل ضروری به صورت 50 درصد باید فعالیت کنند؛ یعنی 50 درصد به صورت حضوری فعالیت کنند و 50 درصد دیگر نیز باید دورکار شوند.

باید توجه کرد که به گفته مسئولان بهداشتی و شهری، به دلیل هوشمندسازی که در وضعیت رنگ بندی شهرها صورت گرفته، به محض تغییر رنگ یک شهر، محدودیت ها و شرایط مصوب شده اعمال می شود که دورکاری هم از جمله آنهاست.

دلایل بروز موج پنجم کرونا؛ از کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی تا کندی روند واکسیناسیون بنابراین طبق اعلام وزارت بهداشتی ها به دنبال شیوع سویه های جدید ویروس یعنی شناسایی مواردی از ابتلا به جهش های هندی و آفریقای جنوبی در برخی مناطق کشور، تغییر رنگ بندی کرونایی و افزایش مناطق قرمز در کشور و همچنین کاهش سطح مراقبت های بهداشتی باعث آغاز خیز پنجم کرونا در کشور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طغیان پنجم و اعلام وضعیت قرمز کرونا

طغیان پنجم و اعلام وضعیت قرمز کرونا