مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 05:302021-07-03اقتصادي

ثبت علامت تجاری یک شرکت دانش بنیان ایرانی در اتحادیه اروپا


یک شرکت دانش بنیان تولیدکننده ماشین آلات فرآوری خوراک دام، طیور و آبزیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، موفق به ثبت علامت تجاری در اتحادیه اروپا شد.

- یک شرکت دانش بنیان تولیدکننده ماشین آلات فرآوری خوراک دام، طیور و آبزیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، موفق به ثبت علامت تجاری در اتحادیه اروپا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس علی بازگیر، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به فعالیت این شرکت گفت: شرکت ما فعالیت خود را از سال 49 آغاز کرده و تولیدکننده ماشین آلات فرآوری خوراک دام، طیور و آبزیان است.

شرکت ما هشت خط تولید خوراک پلت، فرآوری خوراک، فول فت سویا، کنستانتره، مکمل و فلیکر را طراحی، تولید و راه اندازی می کند.

وی در ادامه درباره حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی برای توسعه بازار این شرکت، تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم شرایط صادراتی را فراهم کنیم، نیاز به زیرساخت های اولیه داشتیم که با دانش بنیان شدن شرکت و استفاده از امکاناتی که صندوق نوآوری فراهم کرده بود، راه برای ما ساده تر شد، به طوری که از طریق سامانه غزال توانستیم موارد لازم را برای حمایت صندوق نوآوری مطرح کنیم.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به اینکه این شرکت موفق به ثبت گواهینامه PCT (آمریکا) با عنوان طرح فرایند تولید و فرآوری خوراک دام و طیور با حفظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت علامت تجاری یک شرکت دانش بنیان ایرانی در اتحادیه اروپا

ثبت علامت تجاری یک شرکت دانش بنیان ایرانی در اتحادیه اروپا