مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-03سياسي

ناآگاهی مردم کار ما را در پیشگیری از وقوع جرم سخت می کند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان این که ناآگاهی مردم کار ما را در پیشگیری از وقوع جرم سخت می کند، گفت: ارتقای آگاهی حقوقی مردم به صورت عام بسیار اهمیت دارد پس باید سطح آگاهی افزایش یابد.

- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با بیان این که ناآگاهی مردم کار ما را در پیشگیری از وقوع جرم سخت می کند، گفت: ارتقای آگاهی حقوقی مردم به صورت عام بسیار اهمیت دارد پس باید سطح آگاهی افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری پویش ملی ارتقای آگاهی حقوقی جامعه مابین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه برگزار شد.

در این مراسم، علی غلامی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ضمن تشکر از وزیر ارتباطات برای شکل گیری همکاری بین وزارت ارتباطات و معاونت اجتماعی قوه قضاییه گفت: ان شاءالله این قدمی که امروز برمی داریم، منشا خیر و برکت برای مردم باشد.

وی با بیان این که وقتی بحث پیشگیری از جرم مطرح می شود 3-4 بستر ما را گرفتار می کند گفت: اولین بستر قوانین جرم زا و جرم ساز است یعنی زمینه برای ارتکاب جرم به وسیله قانون فراهم می شود پس ضرورت پیشگیری از تصویب قوانین جرم ساز یا اصلاح قوانین موجود وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناآگاهی مردم کار ما را در پیشگیری از وقوع جرم سخت می کند

ناآگاهی مردم کار ما را در پیشگیری از وقوع جرم سخت می کند