مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-03سياسي

ساده انگاری کرونا بسیار خطرناک است/ احتمال ورود کرمانشاه به موج پنجم


 استاندار کرمانشاه با تأکید بر لزوم مشارکت بیشتر مردم در رعایت توصیه های بهداشتی گفت: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال نوع جهش یافته انتظار داریم استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی حتماً مدنظر قرار گیرد.

- ایسنا/کرمانشاه  استاندار کرمانشاه با تأکید بر لزوم مشارکت بیشتر مردم در رعایت توصیه های بهداشتی گفت: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال نوع جهش یافته انتظار داریم استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی حتماً مدنظر قرار گیرد.

هوشنگ بازوند در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا اظهار داشت: متأسفانه به دلیل عدم رعایت توصیه های بهداشتی اکثر شهرهای استان در وضعیت نارنجی هستند و گیلانغرب هم در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.

وی افزود: ساده انگاری بیماری کرونا بسیار خطرناک است و با توجه به ورود ویروس جهش یافته از سمت جنوب کشور و حرکت به سمت دیگر استانهای کشور این احتمال وجود دارد استان کرمانشاه نیز مانند دیگر استانها درگیر موج پنجم شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزارت بهداشت از روند افزایشی تعداد بستری ها و ورود به پیک جدید و شرایط قرمز برخی استانها، در خصوص احتمال افزایش موارد ابتلا در کرمانشاه ابراز نگرانی کرد و افزود: همه مردم باید با رعایت توصیه های بهداشتی و عدم حضور در تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساده انگاری کرونا بسیار خطرناک است/ احتمال ورود کرمانشاه به موج پنجم

ساده انگاری کرونا بسیار خطرناک است/ احتمال ورود کرمانشاه به موج پنجم