مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-03پزشكي

شرق استان کرمان قرمز شد/ وضعیت بیمارستان ها خوب نیست


فرماندار بم با اشاره به وضعیت فوق قرمز کرونایی این شهرستان گفت: باید طی دو هفته تمام پروتکل های بهداشتی رعایت شود تا دچار فروپاشی نشویم و از عادی انگاری خودداری شود چراکه وضعیت بیمارستان ها اصلا خوب نیست و اگر این شرایط ادامه پیدا کند خدمات دهی در بیمارستان ها مختل خواهد شد.

- ایسنا/کرمان فرماندار بم با اشاره به وضعیت فوق قرمز کرونایی این شهرستان گفت: باید طی دو هفته تمام پروتکل های بهداشتی رعایت شود تا دچار فروپاشی نشویم و از عادی انگاری خودداری شود چراکه وضعیت بیمارستان ها اصلا خوب نیست و اگر این شرایط ادامه پیدا کند خدمات دهی در بیمارستان ها مختل خواهد شد.

هادی شهسوارپور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا از وضعیت خطرناک شهرستان بم خبر داد و افزود: بم در وضعیت قرمز پرخطر کرونایی قرار گرفته و از شهروندان درخواست داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و چنانچه به شیوه نامه ها توجه نکنند وضعیت وخیم تر می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به وضعیت فوق العاده بیماری کرونا در بم و تداوم افزایش بستری ها محدودیت های کرونایی به مدت 48 ساعت (2روز) تمدید شده و متاسفانه اکنون وضعیت بم بسیار حاد است و چنانچه شهروندان رعایت نکنند با توجه به نیاز خدمات چهار شهرستان شرقی، با کمبود تخت مواجه می شویم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرق استان کرمان قرمز شد/ وضعیت بیمارستان ها خوب نیست

شرق استان کرمان قرمز شد/ وضعیت بیمارستان ها خوب نیست