مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-03ورزشي

مدیرعامل تیم فوتبال قشقایی شیراز نسبت به تبانی در لیگ یک هشدارداد


مدیرعامل باشگاه شهدای قشقایی شیراز نسبت به تبانی در هفته های پایانی مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور، هشدار داد.

- ، ضمن اشاره به تبانی انجام شده در یکی از مسابقات فوتبال لیگ دسته یک کشور اظهار داشت: خود مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، وجود تبانی در مسابقات جام آزادگان را تأیید کرده و ایشان در یک برنامه تلویزیونی به این بازی جنجالی اشاره نموده است.

وی افزود: باعث تعجب است که چرا کمیته انضباطی تاکنون به این مسئله ورود نکرده و با این روند، تیم های ثروتمند با بی پروایی، این کارها را تکرار می کنند و حق تیم های دیگر را پایمال می کنند.

مدیرعامل تیم شهدای قشقایی به بازی های پایانی لیگ دسته یک و حساسیت این مسابقات برای تیم های فجر و قشقایی اشاره کرد و بیان داشت: مطمئن باشید در هفته های پایانی مسابقات، تبانی اتفاق می افتد و کمیته انضباطی می بایست هوشیار باشد که خدا راشکر تاکنون در تیم ما این مسائل وجود نداشته، زیرا بازیکنان قشقایی با غیرت و متعصب هستند.

اشکان نجف پور همچنین به عدم حمایت از دو نماینده فوتبال فارس اشاره کرد و افزود: به عنوان مثال در خصوص تیم فجر شهید سپاسی که در آستانه صعود به لیگ برتر است هیچ گونه حمایتی انجام نمی شود و برای حمایت از این تیم با وزیر ورزش جلسه ای برگزار می کنند که قطعاً حاصلی تاکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل تیم فوتبال قشقایی شیراز نسبت به تبانی در لیگ یک هشدارداد

مدیرعامل تیم فوتبال قشقایی شیراز نسبت به تبانی در لیگ یک هشدارداد