مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-03بين الملل

جنبش فلسطینی؛ تا برچیده شدن شهرک های صهیونیستی، مبارزه در نابلس ادامه خواهد داشت


پس از تخلیه یک شهرک صهیونیست نشین، جنبش جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین تأکید کرد که مبارزه مردم این کشور تا پایان اشغالگرص صهیونیستها ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش الجبهه الدیمقراطیه لتحریر فلسطین (جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین) تأکید کرد که ملت فلسطین همچنان با شهرک سازی صهیونیست ها مقابله خواهد کرد.

این جنبش با انتشار بیانیه ای تأکید کرد: ملت ما مصمم است تا طرح دولت [نفتالی] بنت برای مشروعیت بخشی به مراکز شهرک سازی  را با مقاومت و ایستادگی مردمی، ناکام بگذارد .

خبرگزاری صفا به نقل از این جنبش گزارش داد، افزایش مقاومت مردم و گسترش مکانیزم های آن از طریق یک برنامه مبارزاتی کامل در سایه رهبری ملی یکپارچه مقاومت اهمیت دارد.

جبهه دموکراتیک تأکید کرد، این مقاومت باید به نحوی باشد که سراسر کرانه باختری اشغالی را در بر گیرد تا به هدف برچیده شدن شهرکهای صهیونیست نشین، بیرون راندن صهیونیستها و نابودی رژیم صهیونیستی ختم شود.

در این بیانیه درباره مانور رژیم صهیونیستی، مراکز اداری و جمعیتهای صهیونیستی آن و پیرامون شهرک سازیهای واقع در ارتفاعات صبیح هشدار داده شده است.

جبهه دموکراتیک خاطر نشان کرد، صهیونیستها قصد دارند شهرک نشینها را از این منطقه خارج کنند، ولی منازل آنان را تخریب نکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش فلسطینی؛ تا برچیده شدن شهرک های صهیونیستی، مبارزه در نابلس ادامه خواهد داشت

جنبش فلسطینی؛ تا برچیده شدن شهرک های صهیونیستی، مبارزه در نابلس ادامه خواهد داشت