مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-03بين الملل

شهادتگاه 290 مسافر ایرباس در آبهای خلیج فارس گلباران شد


شهادتگاه 290 مسافر هواپیمای ایرباس که 12 تیر سال 67 از سوی ناو جنگی آمریکا با اصابت 2 موشک به شهادت رسیدند؛ در سی وسومین سالگرد این حادثه دردناک روز شنبه در آب های خلیج فارس گلبار - ، شهادتگاه 290 مسافر هواپیمای ایرباس 655 صبح شنبه همزمان با حادثه اصابت دو موشک آمریکایی و سقوط در آبهای خلیج فارس گلباران شد.

در این مراسم که شماری از مسوولان اجرایی هرمزگان و خانواده های شهدای این جنایت آمریکا برگزار شد، شرکت کنندگان به هنگام گلباران محل شهادت عزیزانشان بار دیگر فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند و این جنایت جنگی و ضد بشری آمریکا را محکوم کردند.

پس از نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران، شرکت کنندگان از روی عرشه شناور شهید محمد ناظری با نثار شاخه های گل محل شهادت 290 مسافر در حوالی تنگه هرمز و هنگام در آب های استان هرمزگان را به یاد آنان گلباران کردند.

در این مراسم سردار سلیمانی معاون فرهنگی بنیاد شهید وامور ایثارگران، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی علی رئوفی معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری استان و سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان حضور داشتند.

12 تیرماه سال 67 برابر با سوم ژوییه 1988 میلادی، یکی از دردناک ترین حوادث تاریخ انقلاب اسلامی بود که با شلیک موشک هدایت شونده از ناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادتگاه 290 مسافر ایرباس در آبهای خلیج فارس گلباران شد

شهادتگاه 290 مسافر ایرباس در آبهای خلیج فارس گلباران شد