مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-03اجتماعي

راه اندازی سامانه تلفنی 1570 برای دانش آموزان


این طرح به عنوان اورژانس اجتماعی دانش آموزی با هدف ظرفیت سازی برای مداخلات روانی سریع، به موقع و موثر در فوریت های روانی_اجتماعی و رفتارهای پرخطر و توانمندسازی دانش آموزان در معرض خطر و نیز کنترل و کاستن از میزان بحران های فردی و خانوادگی و اجتماعی است.

- به گفته رییس اداره امور مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، طرح مدیریت فوریت های روانی اجتماعی دانش آموزان یکی از برنامه های اداره مشاوره در کنترل و کاهش مشکلات رفتاری و آسیب های روانی اجتماعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، مهدی نیکخواه، رییس اداره امور مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، با اشاره به طرح مدیریت فوریت های روانی اجتماعی دانش آموزان گفت: طرح مدیریت فوریت های روانی اجتماعی دانش آموزان یکی از برنامه های اداره مشاوره در کنترل و کاهش مشکلات رفتاری و آسیب های روانی اجتماعی است.

نیکخواه ادامه داد: این طرح به عنوان اورژانس اجتماعی دانش آموزی با هدف ظرفیت سازی برای مداخلات روانی سریع، به موقع و موثر در فوریت های روانی_اجتماعی و رفتارهای پرخطر و توانمندسازی دانش آموزان در معرض خطر و نیز کنترل و کاستن از میزان بحران های فردی و خانوادگی و اجتماعی است.

وی، در ادامه با اشاره به نحوه دسترسی و کارکرد این طرح تصریح کرد: به منظور اجرای خوب این طرح و نیز تسهیل در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه تلفنی 1570 برای دانش آموزان

راه اندازی سامانه تلفنی 1570 برای دانش آموزان