مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-03اقتصادي

220 هزار هکتار اراضی تحت پوشش بیمه قرار گرفته است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: 220 هزار هکتار از اراضی استان اردبیل در سال زراعی جاری تحت پوشش صندوق بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفته است.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: 220 هزار هکتار از اراضی استان اردبیل در سال زراعی جاری تحت پوشش صندوق بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفته است.

خلیل نیکشاد 12 تیرماه در نشست با مسئولان صندوق بیمه محصولات کشاورزی در مغان اظهار کرد: با توجه به تداوم خشکسالی و ورود خسارات هنگفت به این بخش در سال های اخیر بخش عظیمی از کشاورزان خود راغب به پوشش بیمه ای محصولات خود شدند به طوری که در سال های قبل این پوشش بیمه ای 56 هزار هکتار بوده که در سال زراعی جاری به 220 هزار هکتار افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: علاوه بر بخش زراعت در بخش باغ و دام و طیور نیز توسعه پوشش بیمه ای را با همکاری خوب فعالان این بخش ها شاهد هستیم و تلاشمان نیز بر این است تا از طریق بیمه حق و حقوق کشاورزان به موقع پرداخت شود تا خسارت وارده جبران شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به خشکسالی بی سابقه در سال زراعی جاری اشاره کرد و گفت: کاهش بارش در فصل زمستان و بهار که تا 70 درصد در برخی از ماه ها گزارش شده، بیشترین خسارت را به بخش زراعت و باغ وارد کرده و در کنار آن کاهش تولید علوفه و نامساعد بودن مراتع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220 هزار هکتار اراضی تحت پوشش بیمه قرار گرفته است

220 هزار هکتار اراضی تحت پوشش بیمه قرار گرفته است