مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-03پزشكي

دکتر مردانی: اکنون نیازی به تزریق واکسن کرونا به کودکان نیست


اگر کودکی به کرونا مبتلا شد 10 تا 14 روز طول می کشد دوره نقاهت وی پایان یابد و علایم کرونا در کودکان همان علایم در بزرگسالان است - اگر کودکی به کرونا مبتلا شد 10 تا 14 روز طول می کشد دوره نقاهت وی پایان یابد و علایم کرونا در کودکان همان علایم در بزرگسالان است عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: برای واکسیناسیون کودکان علیه کرونا فعلا نیازی نیست و آنها آخرین گروه سنی برای تزریق واکسن خواهند بود.

دکتر مسعود مردانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار بهداشت و سلامت ایرنا افزود: در حال حاضر تزریق واکسن کرونا برای کودکان حتی در کشورهای مختلف در دستور کار نیست و اولویت با سالمندان، مشاغل پرخطر، گروه های آسیب پذیر و پرخطر آغاز شده و هدف رسیدن به مصونیت جمعی در برابر این بیماری بوده و واکسیناسیون کودکان نیز در گام های بعدی مبارزه با بحران شیوع کرونا است.

وی اظهار داشت: کودکان معمولا کرونای خفیف یا بدون علامت را تجربه می کنند در حالی که بزرگسالان نوع شدید کرونا را تجربه می کنند، به همین دلیل افراد مسن و بزرگسالان در اولویت دریافت واکسن قرار دارند.

این متخصص بیماریهای عفونی ادامه داد: اگر کودکی به کرونا مبتلا شد 10 تا 14 روز طول می کشد دوره نقاهت وی پایان یابد و علایم کرونا در کودکان همان علایم در بزرگسالان است، در واقع سردرد، بدن درد، ضعف و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر مردانی: اکنون نیازی به تزریق واکسن کرونا به کودکان نیست

دکتر مردانی: اکنون نیازی به تزریق واکسن کرونا به کودکان نیست