مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-03ورزشي

خبرنگاران به عنوان نماینده مردم، انتقال دهنده دغدغه ها به مسؤولان هستند


نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس گفت: خبرنگاران نماینده مردم برای انتقال دغدغه ها و نیازهایشان به مسؤولان هستند و همچنین اخبار روز دنیا را به گوش جهانیان می رسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  کرمانشاه، اولین جلسه گردهمایی انجمن ورزشی نویسان استان در هتل لاله بیستون برگزار شد.

این گردهمایی با حضور رییس اداره ورزش شهرستان، سرپرست تیم خانه صنعت، نماینده مجلس شهرستان سنقر، پیشکسوتان و خبرنگاران ورزشی به منظور تعاملات بیشتر بین خبرنگاران ورزشی و مسؤولان انجام شد.

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در هستیم و انجام فعالیت های ورزشی نقش به سزایی در تحقق این امر مهم دارد، باید مطالبه گر باشیم و ورزش های همگانی را افزایش دهیم.

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس در پایان با اشاره به نقش خبرنگاران در فرهنگ سازی، گفت: خبرنگاران با قلم توانای خود می توانند در جهت فرهنگ سازی و انجام امور نیک، شناخت ورزشکاران و زندگی و اخلاق پسندیده آنان به مردم و جامعه ورزشی قدم مهمی در ارتقا سطح ورزشی استان بردارند.

دکتر عبدالحمید احمدی، رییس انجمن ورزشی نویسان ایران به عنوان میهمان ویژه طی سخنانی که به صورت تلفنی برای شرکت کنندگان در مراسم پخش شد، انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه را ازجمله انجمن های پیشگام در کشور دانست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران به عنوان نماینده مردم، انتقال دهنده دغدغه ها به مسؤولان هستند

خبرنگاران به عنوان نماینده مردم، انتقال دهنده دغدغه ها به مسؤولان هستند