مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 07:352021-07-03اقتصادي

بحران آب در کبودراهنگ همکاری مردم را می طلبد


مدیر آبفا شهرستان کبودراهنگ شروع بحران کم آبی در کبودراهنگ را خیلی زودتر از انتظار دانست و گفت: از ابتدای شروع فصل تابستان و گرمای هوا شاهد بالا رفتن مصرف آب هستیم لذا از مردم تقاضا داریم مصارف خانگی را کنترل و مدیریت کنند.

- برای پیگیری شکایات مردمی مبنی بر رها شدن شکستگی های تآسیسات آب در روستاهای شهرستان کبودراهنگ گفتگویی با مدیر آب و فاضلاب شهرستان کبودراهنگ انجام دادیم.

امین شیخی زاده در گفتگو با ایسنا ابراز تأسف کرد که برخی از همشهریان با مصرف بی رویه آب شرب را به صورت غیرمجاز، با کشت صیفی جات و سبزی جات در منازل خود به کار می برند و کمبود آب موضوعی نیست که با بی اعتنایی از کنار آن عبور کرد چرا که در صورت مشاهده با افراد متخلف برخورد قانونی و به مراجع قضایی ارجاع داده می شوند.

مدیر آب و فاضلاب کبودراهنگ در سؤال خبرنگار ایسنا برای تعمیر تأسیسات آب روستاها گفت: برای حل مشکل تأسیسات بیش از 89 مورد تعمیرشکستگی و نشتی با هزینه ای بالغ بر 270میلیون ریال در روستاهای شهرستان کبودراهنگ انجام شده است و از مردم کبودراهنگ خواست مشکلات شکستگی تأسیسلات آب را با شماره تماس 122 اطلاع رسانی کنند.

شیخی زاده گریزی به خدمات انجام شده در روستاهای کبودراهنگ زد و گفت: : تعویض و نصب الکتروپمپ روستای خلعت آباد با هزینه ای بالغ برق 730میلیون ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران آب در کبودراهنگ همکاری مردم را می طلبد

بحران آب در کبودراهنگ همکاری مردم را می طلبد