مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-03فرهنگي

نشست تحلیل و بررسی کتاب کد 24 در کرمانشاه برگزار می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: در ادامه سلسله نشست های سینما کتاب، نشست تحلیل و بررسی کتاب کد 24 در این استان برگزار می شود.

- معصومه حسنی خونسار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ادامه سلسله نشست های سینما کتاب، نشست تحلیل و بررسی کتاب کد 24 و مستند سینمایی گفتگو با سایه با حضور حبیب احمدزاده نویسنده اثر به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه به همراه اکران مستند گفتگو با سایه دوشنبه 14 تیرماه 1400 برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این برنامه در کتابخانه عمومی امیرکبیر شهر کرمانشاه برگزار می شود، افزود: اکران مستند گفتگو با سایه از ساعت 16 آغاز شده و سپس تحلیل و بررسی کتاب و مستند از ساعت 17:30 آغاز می شود که پس از سخنان اساتید و کارشناسان، نویسنده اثر حبیب احمدزاده به صورت مجازی به سخنرانی می پردازد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: کتاب کد 24 با موضوع چگونگی ساخته شدن داستان بوف کور نوشته شده و فیلم گفتگو با سایه اثر کارگردان فقید خسرو سینایی به صورت مستند داستانی ساخته شده است.

حسنی خونسار بیان کرد: به دلیل محدودیت ظرفیت برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی ثبت نام از طریق شماره 09128329399 انجام شده و بخش تحلیلی برنامه از اینستاگرام اداره کل کتابخانه های عمومی به نشانی kermanshah_pl به صورت زنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تحلیل و بررسی کتاب کد 24 در کرمانشاه برگزار می شود

نشست تحلیل و بررسی کتاب کد 24 در کرمانشاه برگزار می شود