مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 08:352021-07-03سياسي

پروژه گردشگری بام نهاوند به بهره برداری رسید


پروژه بزرگ گردشگری بام نهاوند در مساحت 120 هکتار با حضور استاندار به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، ظهر امروز طرح بزرگ گردشگری بام نهاوند در فضایی به مساحت 120 هکتار با حضور استاندار همدان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی مورد بهره برداری قرار گرفت .

در آیین افتتاح این پروژه گردشگری شهردار نهاوند گفت: طرح گردشگری بام نهاوند یکی از بزرگترین طرح های گردشگری است که طی دو سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شده است .

محمد حسین پور افزود: این طرح در شمال شرق نهاوند درفضایی به مساحت 120 هکتار در تپه ابوذر معروف به بام نهاوند طی دو فاز اجرا شده که برای اجرای فاز اول آن نزدیک به 13 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی گفت: این فضا یکی از بهترین فضاهای گردشگری استان و دارای چشم اندازی کم نظیر و مشرف به شهر نهاوند است که می تواند باعث رونق گردشگری برای شهروندان و همچنین سرمایه گذاری بخش خصوصی شود.

شهردار نهاوند گفت: یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته برای استفاده گردشگران ایجاد سه راه دسترسی به بام نهاوند است که باعث سهولت در سفر به این منطقه شده و چشم اندازی زیبا را به منطقه می دهد.

وی گفت: با توجه به اینکه تا کنون چندین هکتار درخت در بام نهاوند کشت شده لذا نگهداری فضای سبز منطقه یکی از دغدغه های ما بوده که در این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه گردشگری بام نهاوند به بهره برداری رسید

پروژه گردشگری بام نهاوند به بهره برداری رسید