مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 08:502021-07-03سياسي

نگرانی از تغییر وضعیت قم از نارنجی به قرمز


استاندار قم با اشاره به وضعیت نارنجی کرونایی استان ابراز نگرانی کرد که این وضعیت بر اساس زائرپذیر بودن استان و همچنین تجمعات زیاد به وضعیت قرمز برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در گفت و گو با خبرنگاران به برگزاری نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا توجه داد و اظهار کرد: بر اساس گزارش مطرح شده در این ستاد، موج پنجم این بیماری در بسیاری از استان ها و بویژه در استان های جنوبی کشور در حال خیزش است وی افزود: البته گزارش ویژه ای هم درباره وضعیت استان سیستان و بلوچستان در نشست امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح و بر اساس آن تصمیماتی اتخاذ شد.

استاندار قم با بیان اینکه تمام کشور در موضوع کرونا در وضعیت هشدار قرار دارد تأکید کرد: لازم است تا همه تدابیر لازم برای پیشگیری از روند صعودی و موج جدید این بیماری در نظر گرفته شود.

وی همچنین به گزارش سایت قطره و به نقل ازمطرح شده در نشست امروز ستاد در موضوع برگزاری آزمون سراسری در روزهای اخیر اشاره و اضافه کرد: خوشبختانه این گزارش بیانگر آن است که پروتکل های بهداشتی در محل حوزه های امتحانی به میزان 95 تا 100 درصد رعایت شده است که از این رو باید از عوامل و دست اندرکاران برگزاری این آزمون تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی از تغییر وضعیت قم از نارنجی به قرمز

نگرانی از تغییر وضعیت قم از نارنجی به قرمز