مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-03اقتصادي

گرمای بی سابقه به ترانس و پست های برق خسارت وارد کرده است


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: گرمای بی سابقه به ویژه در شمال استان اردبیل به تجهیزات برق نظیر ترانس و پست ها خسارت هایی را وارد کرده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: گرمای بی سابقه به ویژه در شمال استان اردبیل به تجهیزات برق نظیر ترانس و پست ها خسارت هایی را وارد کرده است.

حسین قدیمی 12 تیرماه در جریان بازدید از مناطق شمالی استان اردبیل اظهار کرد: افزایش بی سابقه دمای هوا در مناطق شمالی استان اردبیل نه تنها افزایش مصرف انرژی را زمینه ساز شده بلکه به شبکه برق و تجهیزات آن خساراتی را وارد کرده است.

وی تصریح کرد: دمای هوای بالای 40 درجه در پارس آباد و بیله سوار نه تنها پیک مصرف ما را در ساعات اوج بالا برده بلکه ما از ظرفیت صنایع و بخش کشاورزی تا 50 مگاوات برای جبران کسری سقف مجاز اعلام شده در محدوده استان اردبیل استفاده کردیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل مصرف برق را در ساعات پیک امروز 420 مگاوات اعلام کرد و گفت: سقف مجاز اعلام شده برای شرکت توزیع برق استان 370 مگاوات بوده که 50 مگاوات مازاد از طریق قطعی برق در ساعات پیک برای مشترکان صنایع و کشاورزی تأمین شده است.

قدیمی به روزهای گرم تابستان و تداوم این شرایط اشاره کرد و افزود: اکیپ های ما با تلاش شبانه روزی در منطقه حاضر هستند تا خسارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمای بی سابقه به ترانس و پست های برق خسارت وارد کرده است

گرمای بی سابقه به ترانس و پست های برق خسارت وارد کرده است