مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-03اقتصادي

آغاز فاز سوم طرح ارتقای تاب آوری خانواده های آسیب دیده از اعتیاد


مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: فاز سوم طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده های آسیب دیده و یا در معرض آسیب با بالاترین میزان ریسک اعتیاد در راستای همکاری در اجرای طرح یاریگران زندگی در استان آغاز شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: فاز سوم طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده های آسیب دیده و یا در معرض آسیب با بالاترین میزان ریسک اعتیاد در راستای همکاری در اجرای طرح یاریگران زندگی در استان آغاز شد.

مرضیه جلیل پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آغاز فاز سوم طرح توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی زنان و خانواده های آسیب دیده و در معرض آسیب با بالاترین میزان ریسک اعتیاد در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این طرح در 10 محله برای 200 نفر از زنان و اعضای این خانواده ها که گرفتار تاثیرات منفی مصرف موادمخدر، در حال ترک و یا بهبود یافته از اعتیاد هستند، برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: ارتقای آگاهی، ارتقای سلامت روان، ارتقای سلامت جسمانی و اجتماعی زنان و خانواده آسیب دیده و در معرض آسیب اعتیاد و قاچاق موادمخدر، توسعه فرهنگ مشارکت عمومی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز سوم طرح ارتقای تاب آوری خانواده های آسیب دیده از اعتیاد

آغاز فاز سوم طرح ارتقای تاب آوری خانواده های آسیب دیده از اعتیاد