مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 09:202021-07-03سياسي

فارس پتانسیل های زیادی برای ارائه در اکسپو دارد


استاندار فارس با تاکید براینکه فارس پتانسیل های بی شماری برای ارائه در اکسپو 2020 دارد، فعال شدن کمیته های گردشگری و اقتصادی در کارگروه مربوط به اکسپو را منجر به فراهم شدن امکان بهره بیشتر از این رویداد دانست.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با تاکید براینکه فارس پتانسیل های بی شماری برای ارائه در اکسپو 2020 دارد، فعال شدن کمیته های گردشگری و اقتصادی در کارگروه مربوط به اکسپو را منجر به فراهم شدن امکان بهره بیشتر از این رویداد دانست.

عنایت الله رحیمی شنبه 12 تیر در جلسه ستاد اکسپو (نمایشگاه جهانی) که با حضور مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران برگزار شد، به اهمیت موضوع اکسپو و حضور در مجامع بین المللی به ویژه در حوزه اقتصادی اشاره و اضافه کرد: این حضور می تواند نعمات زیادی برای اقتصاد کشور در پی داشته باشد.

رحیمی با اشاره به اینکه شعار امسال اکسپو پیوند افکار و ساخت آینده است، افزود: پیوند افکار به معنای برقراری یک رابطه تعاملی با بیش از 190 کشور دنیا است که می توانیم با یک دیپلماسی قوی و اقتصادی و فرهنگی مطالب مورد نیاز برای ارائه به سایر کشور ها را ارائه دهیم.

رحیمی با بیان اینکه قرن بیست و یکم زمان شکوفایی خلاقیت ها، فکر و اندیشه و هنر و فلسفه خواستگاه این خلاقیت است، افزود: استان فارس با وجود مشاهیری همچون ملاصدرا، سع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس پتانسیل های زیادی برای ارائه در اکسپو دارد

فارس پتانسیل های زیادی برای ارائه در اکسپو دارد