مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 09:352021-07-03سياسي

توضیح دانستنی های حقوق شهروندی در شبکه دو/ «دادرس» به آنتن می آید


«دادرس» کاری است از گروه دانش و اقتصاد به تهیه کنندگی مسعود تمدنی که در 26 قسمت با موضوع حقوق شهروندی از شبکه دو پخش می شود.

- به نقل از روابط عمومی شبکه دو، دادرس عنوان یکی از تازه ترین تولیدات شبکه دو سیما در حوزه امور حقوقی و قوانین شهروندی است که از فردا یکشنبه 13 تیرماه ساعت 14:45 در جدول پخش برنامه های این شبکه قرار می گیرد.

در هر قسمت از برنامه دادرس آگاهی های لازم پیرامون قوانین مورد نیاز اشخاص در جامعه شهری از جمله چک و سفته، مهریه و قوانین طلاق، دادگاه به زبان ساده، تفاوت وکیل مدنی و دادگستری، فحاشی و هتک حرمت، سامانه ثنا، کلاهبرداری، آپارتمان نشینی و .

ارائه می شود.

از جمله اهداف این برنامه علاوه بر آگاهی بخشی در حوزه قوانین و حقوق شهروندی، جلوگیری از اشتباهات در مسیر تشکیل پرونده، عدم اتلاف وقت و ارائه راهکارهای قانونی در زمینه مسائل مختلف است.

دادرس شامل بخش کارشناسی با حضور افراد زبده در امور حقوقی، موشن گرافی های مرتبط با موضوع هر قسمت، گزارش مردمی و یک نمایش آرشیوی خواهد بود.

این برنامه کاریست از گروه دانش و اقتصاد به تهیه کنندگی مسعود تمدنی که در 26 قسمت یکشنبه ها و دوشنبه ها ساعت 14:45 از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح دانستنی های حقوق شهروندی در شبکه دو/ «دادرس» به آنتن می آید

توضیح دانستنی های حقوق شهروندی در شبکه دو/ «دادرس» به آنتن می آید