مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-03اقتصادي

استاندار کرمان: بحرانی ترین شرایط را در وضعیت قرمز کرونایی داریم


اگر روند افزایشی کرونا در استان کرمان کنترل نشود حجم زیادی از مبتلایان به سمت بیمارستان ها خواهند آمد و باید سرعت انتشار را کاهش دهیم تا از پیک پنجم کرونا عبور کنیم.

- اگر روند افزایشی کرونا در استان کرمان کنترل نشود حجم زیادی از مبتلایان به سمت بیمارستان ها خواهند آمد و باید سرعت انتشار را کاهش دهیم تا از پیک پنجم کرونا عبور کنیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه بحرانی تری وضعیت را در میان استان های کشور از لحاظ وضعیت شهرهای قرمز کرونا داریم گفت: 2 هفته پیش رو سخت ترین محدودیت های کرونایی را در استان اعمال می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علی زینی وند روز شنبه در جلسه اضطراری ستاد کرونا استان کرمان افزود: راهی به جز اعمال محدودیت در شرایط فعلی نداریم و باید بین جان و نان مردم، جان را که مهمتر است انتخاب کنیم.

وی تاکید کرد: اگر روند افزایشی کرونا در استان کرمان کنترل نشود حجم زیادی از مبتلایان به سمت بیمارستان ها خواهند آمد و باید سرعت انتشار را کاهش دهیم تا از پیک پنجم کرونا عبور کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا تعداد شهرستان های قرمز کرونا در کرمان که 9 مورد بود اینک به 16 شهرستان افزایش یافته است؛ شهرستان های کرمان، رفسنجان، سیرجان، بم، ریگان، نرماشیر، فهرج، رابر، اُرزوییه، جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبارجنوب، کهنوج، منوجان و قلعه گنج ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمان: بحرانی ترین شرایط را در وضعیت قرمز کرونایی داریم

استاندار کرمان: بحرانی ترین شرایط را در وضعیت قرمز کرونایی داریم