مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-03بين الملل

بر اساس یک مطالعه یک سوم دیپلماتهای آمریکایی به دنبال ترک وزارت خارجه هستند


یک تحقیق جدید دریافته که تقریبا یک سوم از دیپلماتها و کارمندان پشتیبانی حرفه ای وزارت خارجه آمریکا کناره گیری از این وزارتخانه را در نظر داشته و فعالانه به دنبال مشاغل جدید هستند که این به یک بحران روحیه و مدیریت در داخل یگان دیپلماتیک آمریکا اشاره دارد.

- یک تحقیق جدید دریافته که تقریبا یک سوم از دیپلماتها و کارمندان پشتیبانی حرفه ای وزارت خارجه آمریکا کناره گیری از این وزارتخانه را در نظر داشته و فعالانه به دنبال مشاغل جدید هستند که این به یک بحران روحیه و مدیریت در داخل یگان دیپلماتیک آمریکا اشاره دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فارن پالسی، این مطالعه انجام شده از سوی یک تیم از دانشجویان فارغ التحصیل مدرسه دولت کندی وابسته به دانشگاه هاروارد که روز جمعه از سوی انستیتوی مطالعه دیپلماسی در دانشگاه جورج تاون انتشار یافت به نظرخواهی از حدود 3000 کارمند و متخصص سرویس امور خارجه پرداخته و دریافته که میزان فرسایش بالاتر از میزان پیش بینی شده از سوی وزارت خارجه و تقریبا دو برابر سهم کارکنانی است که در سال 2016 این وزارتخانه را ترک کردند.

این موضوع در پی چهار سال هشدار دیپلماتهای سابق و فعلی نسبت به پایین آمدن روحیه و ادعاها درباره سوءمدیریت گسترده در وزارت خارجه تحت دولت دونالد ترامپ مطرح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر اساس یک مطالعه یک سوم دیپلماتهای آمریکایی به دنبال ترک وزارت خارجه هستند

بر اساس یک مطالعه یک سوم دیپلماتهای آمریکایی به دنبال ترک وزارت خارجه هستند