مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-03حوادث

کشف129 کیلو تریاک از کف خودرو!


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 129 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

- سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف 129کیلو و 700گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ حسنوند در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سرکردگان سابقه دار قاچاق مواد مخدر پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی گفت: با پیگیری شبانه روزی فعالیت متهم و چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن رفت و آمدهای متهم، مشخص شد وی با مراجعه به یکی از استان های جنوبی کشور مقادیری مواد مخدر را از مبدا استان های جنوبی تهیه و قصد دارد با یک دستگاه خودروی سواری به شهر تهران منتقل کند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت افزود: با مشخص شدن روش کار متهم و شناسایی محور حرکتی وی با هماهنگی مقام قضایی تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به بزرگراه آزادگان اعزام و محدوده را زیر نظر گرفتند تا اینکه شب گذشته خودروی متهم در تقاطع اتوبان آزادگان و شهیدکاظمی مشاهده و بلافاصله متوقف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف129 کیلو تریاک از کف خودرو!

کشف129 کیلو تریاک از کف خودرو!