مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 10:202021-07-03سياسي

سیستان وبلوچستان/ توزیع ماسک و اقلام بهداشتی توسط هلال احمر


سازمان داوطلبان با بیش از 20 نهاد خیریه وارد مذاکره شده تا اقلامی نظیر ماسک، الکل و پدهای بهداشتی را در این مناطق توزیع کند.

- سازمان داوطلبان با بیش از 20 نهاد خیریه وارد مذاکره شده تا اقلامی نظیر ماسک، الکل و پدهای بهداشتی را در این مناطق توزیع کند.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از توزیع ماسک ور ایزنی با 20 خیریه برای مشارکت در تامین و توزیع اقلام بهداشتی در سیستان و بلوچستان با توجه به موج جدید ویروس کرونا و محرومیت این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه ایرنا از جمعیت هلال احمر، محمد نصیری با اشاره به شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان گفت: این منطقه یکی از مناطق هدف سازمان داوطلبان در طرح نذر آب 4 بود اما با توجه به اینکه آب رسانی و فعالیت های پیرامون آن نیاز به تجمع داوطلبان دارد، شروع طرح نذر آب 4 با توزیع اقلام بهداشتی آغاز می شود.

وی هدف از توزیع اقلام بهداشتی در منطقه را کنترل پاندمی کرونا و آماده سازی شرایط بهداشتی منطقه برای آغاز طرح نذر آب 4 بیان کرد و گفت: سازمان داوطلبان با بیش از 20 نهاد خیریه وارد مذاکره شده تا اقلامی نظیر ماسک، الکل و پدهای بهداشتی را در این مناطق توزیع کند.

استان سیستان و بلوچستان در روزهای گذشته یکی از استان های با بیشترین میزان ابتلا به کرونا در کشور و با حدود 1190 نفر مبتلا بوده که با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان وبلوچستان/ توزیع ماسک و اقلام بهداشتی توسط هلال احمر

سیستان وبلوچستان/ توزیع ماسک و اقلام بهداشتی توسط هلال احمر