مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-03بين الملل

هدیه 500 میلیون یورویی دولت لبنان به دادگاه حریری انتقادات را برانگیخت


اعلام کمک مالی دولت حسان دیاب به دادگاه بین المللی لبنان (ویژه ترور رفیق حریری) به ارزش 500 میلیون یورو، انتقاداتی را به ویژه در سایه بحران اقتصادی وخیم این کشور به همراه داشت.

- "هدیه" 500 میلیون یورویی دولت لبنان به دادگاه حریری انتقادات را برانگیخت اعلام کمک مالی دولت حسان دیاب به دادگاه بین المللی لبنان (ویژه ترور رفیق حریری) به ارزش 500 میلیون یورو، انتقاداتی را به ویژه در سایه بحران اقتصادی وخیم این کشور به همراه داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، جمیل السید، یکی از نمایندگان پارلمان لبنان ضمن انتقاد از دولت این کشور در خصوص هدیه 500 میلیون یورویی به دادگاه ویژه لبنان، این سوال را مطرح کرد: چگونه کشوری ورشکسته که از خارج گدایی می کند، از جیب مردم خود که به سختی زندگی می کنند هدیه ای به دادگاه می دهد؟ السید افزود: آیا بهتر نبود این پول به جای اینکه برای دادگاه بین المللی اختصاص یابد هدیه به روح رفیق حریری، نخست وزیر اسبق لبنان به نیازمندان شهر طرابلس در شمال لبنان که اخیرا شاهد اعتراضات بوده، توزیع می شد؟ پیشتر کابینه لبنان با صدور بیانیه ای خطاب به سازمان ملل اعلام کرده بود، به تامین منابع مالی دادگاه ویژه حریری متعهد است و مبلغ 500 میلیون یورو را به عنوان مشارکت و کمک به هزینه های دادگاه تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه 500 میلیون یورویی دولت لبنان به دادگاه حریری انتقادات را برانگیخت

هدیه 500 میلیون یورویی دولت لبنان به دادگاه حریری انتقادات را برانگیخت