مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 10:352021-07-03سياسي

160 هزار خانه آسیب دیده از سیل سال 98 افتتاح و بازسازی شد


40 هزار پروژه زودبازده با همکاری بسیج سازندگی و حدود 160 هزار خانه آسیب دیده ناشی از سیل سال 98 افتتاح و بازسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز مهدی جمالی نژاد در آیین افتتاح پروژه زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام گفت: سال گذشته در هفته دولت بیش از 18 هزار پروژه عمرانی و در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در بهمن ماه گذشته بیش از 30 هزار پروژه عمرانی در سراسر کشور به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه برای شهرداری های در مسیر اربعین مبلغ 80 میلیارد ریال اختصاص یافته است، افزود: 9 هزار و 500 میلیارد ریال برای تامین تجهیزات ماشین آلات آتش نشانی در شهرداری های سراسر کشور اختصاص یافت همچنین اوراق مشارکت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی عرضه شده است.

معاون وزیر کشور گفت: 40 هزار پروژه زودبازده با همکاری بسیج سازندگی و حدود 160 هزار خانه آسیب دیده ناشی از سیل سال 98 افتتاح و بازسازی شد.

وی با اشاره به طراحی سامانه بانک اطلاعاتی شهرداری ها و دهیاری ها تصریح کرد: شهرداران و دهیاران در این سامانه طرح های نیمه تمام محل خدمت خود را ثبت کنند تا اعتبارات مورد نیاز را برای اتمام پروژه ها دریافت کنند.

وی ادامه داد: روند اجرایی پروژه های عمرانی به رغم تحریم ها و شیوع کرونا با همدلی و همکاری متولیان امر در کشور متوقف نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 هزار خانه آسیب دیده از سیل سال 98 افتتاح و بازسازی شد

160 هزار خانه آسیب دیده از سیل سال 98 افتتاح و بازسازی شد