مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 10:502021-07-03سياسي

عقد تفاهم نامه بین استانداری قم و بنیاد 15 خرداد


با امضاء استاندار قم و رییس بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تفاهم نامه برنامه تحول جوانی جمعیت استان قم برقرار شد.

- ، بهرام سرمست پیش از ظهر شنبه در جلسه امضا تفاهم نامه برنامه تحول جوانی جمعیت استان قم، در سخنانی با اشاره به بحث کاهش نرخ باروری در کشور و اجماع نظر بر این موضوع، گفت: برای حرکت به سمت فرزند آوری نیاز به تغییر سبک زندگی ضروری است.

استاندار قم به لزوم اقدامات کارشناسی و بنیادی در این زمینه اشاره کرد و افزود: برنامه های تسهیل ازدواج و تحکیم خانواده در این راستا نقش محوری ایفا می کند.

وی اشاره ای نیز به طرح های تشویقی فرزند چهارم کرد و تصریح کرد: بایستی برای تشویق خانواده ها جهت فرزندان اول، دوم و سوم نیز به صورت تصاعدی برنامه ریزی شود.

بهرام سرمست در مورد این تفاهم نامه گفت: جزییات این تفاهم نامه باید با دستگاه های اجرایی استان به صورت بند به بند مورد هماهنگی قرار بگیرد و پیشنهادات دستگاه های دولتی استان در این راستا به ستاد اجرایی ارسال شود.

گفتنی است تفاهم نامه برنامه تحول جوانی جمعیت استان قم، به صورت پایلوت ملی، مابین استانداری قم و بنیاد 15 خرداد با هدف تحول در نرخ جایگزینی جمعیت از 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد تفاهم نامه بین استانداری قم و بنیاد 15 خرداد

عقد تفاهم نامه بین استانداری قم و بنیاد 15 خرداد