مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 11:052021-07-03بين الملل

مواضع آمریکایی ها را هدف قرار می دهیم/ پاسخ ما دردناک خواهد بود


معاون دبیرکل جنبش «نجباء» عراق گفت: مقاومت عراق دیگر خود را ملزم به اجرای تصمیمات دولت موقت نمی داند و در پاسخ به حملات مزدوران آمریکا، مواضع اربابشان را هدف قرار خواهد داد.

- به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء ، نصر الشمری معاون دبیرکل این جنبش مقاومت اسلامی عراق در گفتگو با شبکه المسیره گفت: آمریکایی ها پروژه بقای 30 ساله داعش در عراق را شکست خورده دیده و برای عقب نشینی آبرومندانه از این کشور به دنبال بهانه می گردند.

مقاومت عراق دیگر خود را ملزم به اجرای تصمیمات دولت موقت نمی داند و در پاسخ به حملات مزدوران آمریکا، مواضع اربابشان را هدف قرار خواهد داد.

بر اساس این گزارش، نصر الشَمَّری با اشاره به اینکه اکنون نیروهای آمریکایی به واسطه حملات گروه های مقاومت در وضعیت بدی قرار دارند، اضافه کرد: مقاومت بارها کاروان های لجستیک نظامی و حتی پایگاه هایی را که دشمن خارج از دسترس می انگاشت، هدف قرار داده است.

به همین خاطر است که آمریکایی ها با انگیزه بازگشایی مسیر تردد تروریست ها و احیای داعش، همچنین به منظور قطع ارتباط کشورهای عضو محور مقاومت، نیروهای حشد شعبی را در مرز سوریه و عراق بمباران می کنند.

وی با تأکید بر نامشروع بودن حضور نیروهای بیگانه در خاک عراق که در سایه سوءاستفاده از ضعف دولت مرکزی محقق شده است، ادامه داد: تنها ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواضع آمریکایی ها را هدف قرار می دهیم/ پاسخ ما دردناک خواهد بود

مواضع آمریکایی ها را هدف قرار می دهیم/ پاسخ ما دردناک خواهد بود