مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 11:152021-07-03اقتصادي

کدام شرکت های ایرانی برای همکاری با اروپا آماده می شوند؟


کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران در گزارشی به بررسی ظرفیت همکاری های ایران و اتحادیه اروپا در حوزه انرژی پرداخته است.

- کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران در گزارشی به بررسی ظرفیت همکاری های ایران و اتحادیه اروپا در حوزه انرژی پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در طول سه سال گذشته و تحت تاثیر تحریم های اقتصادی آمریکا، میزان تجارت و سرمایه گذاری مشترک میان ایران و اروپا به شکل قابل توجهی کاهش یافته است.

در این میان برخی کشورهای اروپایی که از گذشته مشتری نفت و انرژی ایران بودند نیز در این سال ها تجارت مشترک خود را متوقف کرده اند.

کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران در گزارشی به بررسی ابعاد مختلف برقراری دوباره این همکاری مشترک پرداخته و از شرکت های کوچک و متوسط به عنوان اصلی ترین محورهای افزایش همکاری ها در آینده یاد کرده است.

این گزارش ابتدا به وضعیت فعلی قوانین و مقررات انرژی در اتحادیه اروپا پرداخته و آورده است: طی سال های 1971 تا 2013 روند مصرف انرژی در جهان 2/2 درصد رشد داشته که این افزایش ناشی از رشد سریع مصرف انرژی در منطقه آسیا (6/4 درصد) و رشد کندتر در منطقه آمریکا و اتحادیه اروپا (0.

8 درصد) بوده است.

در اویل دهه 1970 اتحادیه اروپا و آمریکا 50 درصد انرژی اولیه در جهان را مصرف می کردند ولی با گذر زمان و تغییر ساختار تولید از صنایع انر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام شرکت های ایرانی برای همکاری با اروپا آماده می شوند؟

کدام شرکت های ایرانی برای همکاری با اروپا آماده می شوند؟