مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 11:202021-07-03فرهنگي

اگر در فرانسه به دنیا آمده بودم قطعا این آدم نمی شدم


سی و هفتمین برنامه هنر و پژوهش با موضوع «فلسفه/هنر زیبا زیستن» و در گفت وگو با ایران درودی، هنرمند نقاش پیشکسوت روز جمعه (11 تیرماه) در صفحه اینستاگرام خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

- سی و هفتمین برنامه هنر و پژوهش با موضوع فلسفه/هنر زیبا زیستن و در گفت وگو با ایران درودی، هنرمند نقاش پیشکسوت روز جمعه (11 تیرماه) در صفحه اینستاگرام خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

ایران درودی در این برنامه به بیان دیدگاه های خود درباره زندگی پرداخت و اظهار کرد: من یکی از خوشبخت ترین افراد هستم زیرا ارزش زندگی را می دانم؛ می دانم که از این زندگی می توان یک اثر هنری ماندگار درست کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این برنامه شیوا بیرانوند به گفت وگو با ایران درودی نقاش، نویسنده، کارگردان، منتقد هنری و استاد دانشگاه پرداخت.

ایران درودی نیز به بیان دیدگاه ها و تجربیات خود در زندگی پرداخت و گفت: من یکی از خوشبخت ترین افراد هستم زیرا ارزش زندگی را می دانم؛ می دانم که از این زندگی می توان یک اثر هنری ماندگار درست کرد.

اثر هنری درنقاشی یا هنرهای دیگر یک چیز است و ساختن یک اثر هنری از زندگی یک چیز دیگر است.

من خوشبختانه خیلی زود پی بردم که برای زیبا زیستن انسان باید فقط عاشق باشد و همه چیزهای دنیا را از ورای نگاه عاشقانه نگاه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر در فرانسه به دنیا آمده بودم قطعا این آدم نمی شدم

اگر در فرانسه به دنیا آمده بودم قطعا این آدم نمی شدم