مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1400 ساعت 12:002021-07-03اقتصادي

تهران قرمز شد، الکامپ به تعویق افتاد


الکامپ 26 که سال گذشته به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده و مقرر شده بود از تاریخ 18 تا 21 تیرماه سال جاری برگزار شود، بار دیگر به دلیل قرار گرفتن تهران در وضعیت قرمز کرونایی، - الکامپ 26 که سال گذشته به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده و مقرر شده بود از تاریخ 18 تا 21 تیرماه سال جاری برگزار شود، بار دیگر به دلیل قرار گرفتن تهران در وضعیت قرمز کرونایی، به زمان دیگری موکول شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، الکامپ 2020، مقرر بود سال گذشته برگزار شود اما چندین بار به دلیل کرونا به تعویق افتاد و در نهایت الکام استارز (بخشی از الکامپ با حضور استارت آپ ها) از 29 دی ماه تا 2 بهمن 1399 و البته به صورت آنلاین برگزار شد.

با وجود این، سازمان نظام صنفی رایانه ای اعلام کرد که نمایشگاه الکامپ تهران، سال جاری از تاریخ 18 تا 21 تیرماه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مورد و نظارت ستاد کرونا، برگزار می شود.

در حالی که به دلیل نامشخص بودن وضعیت شیوع کرونا در کشور، اختلاف نظراتی هم درباره برگزاری الکامپ در این بازه تاریخی وجود داشت، در نهایت امروز ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ اعلام کرد در حالی که الکامپ 1400 به منظور توسعه فضای کسب وکار و بر اساس تقاضای شرکت های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران قرمز شد، الکامپ به تعویق افتاد

تهران قرمز شد، الکامپ به تعویق افتاد